طراحی سایت

Wiki Article

ولی خب با داشتن سایت میشه یکبار زمان بزاری محصولاتتو وارد کنی و هر توضیحی هست بدی و هزاران کاربر میان و استفاده میکنن و خرید انجام میشه. یعنی فقط کافیه تو بیای و سفارش هارو بررسی و ارسال کنی.

من برای تکمیل این محتوا و ارائه اطلاعات دقیق، تصمیم گرفتم که با یه استوری داخل پیج اینستاگرام نت سئو که تو زمینه آموزش طراحی سایت فعالیت داریم آمار هزینه طراحی سایت توسط فریلنسر هارو برای شما بدست بیارم.

مطمئن باشید که هزینه مغازه با توجه به هزینه هایی مثل رهن و اجاره، قبوض و عوارض، حقوق فروشنده ها و … خیلی از طراحی سایت فروشگاهی بیشتره

کد تایید را وارد کنید کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید ورود با رمز عبور

سایتی میتونید طراحی کنید که مقاله هارو داخلش بزارم و کاربر پس از پرداخت بتونه مقاله ی مورد نظرش رو بصورت پی دی اف دانلود کنه؟

بعد از کلی تمرین و خسته شدن تازه فهمیدم که بلههههههههه، یه سیستمی به اسم وردپرس هست و منو زودتر به هدفم، که طراحی و آماده سازی سایت بود میرسوند.

نکته دوم در طراحی سایت فروشگاهی رعایت اصول سئو و استاندارد بودن سایت است. اگر طراحی سایت شما استاندارد نباشد و کاربران برای پیدا کردن محصول مورد نظر اینجا خود و خرید آن به مشکل بخورند و مسیری دشوار را طی کنند، وبسایت شما یکی از اصول اصلی موفق شدن را نخواهد کلیک کنید داشت.

این طراحی ماژول های طراحی سایت فروشگاهی پیچیده ای دارد که همگی می بایست در یک سایت فروشگاهی اعمال گردد. این آیتم ها می توانند قیمت، سایز، رنگ، جنس، کشور سازنده و … باشند.

لطفا فرم فوق را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

به همین دلیل به هنگام اضافه کردن محصول جدید، یا شارژ مجدد یک محصول پر فروش و … شما می توانید به مشتریان خود اطلاع دهید.

رمز عبور را وارد کنید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید بازیابی رمز عبور

ولی خب داخل وردپرس هم با توجه به متن باز بودنش امکان طراحی اختصاصی و طراحی وب سایت پلاگین منبع نویسی برای اضافه کردن امکانات سفارشی و جدید و اجرا نشده هست.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بعد از طراحی سایت حوزه دوره های آنلاین، پشتیبانی ازش هم به عهده میگیرید؟

Report this wiki page