این گزارش در مورد طراحی وب سایت را بررسی کنید

Wiki Article

برای شروع شدن پروژه، بعد از دقیق و نهایی شدن پیش فاکتور و تایید آن توسط مشتری و بعد از انعقاد قرارداد، کارفرمای پروژه طراحی سایت، به عنوان پیش پرداخت، ۴۰٪ مبلغ قرارداد پروژه را به شرکت طراح سایت پیمانکار می پردازد تا کار استارت بخورد. این نشانه جدی بودن قرارداد است.

استراتژی اجرا : استفاده از شرکت های طراحی وب با سابقه و معتبر و دارای نمونه کارهای فراوان.

اگر تمدید را پرداخت نکنم؟ سایت شما به قوت خودش باقی است اما هاست شما بسته می‌شود و سایت پیغام مسدودی میدهد!

آیا سایت شما استاتیک است یا قرار است به سایت متصل شود و با آپدیت اطلاعات در سایت اپلیکیشن هم بروزرسانی شود و یا اطلاعات را آنلاین از سایت دریافت کند؟ طبیعتا اپ های استاتیک ارزانتر و اپ های دارای اتصال دوسویه با سایت گرانتر هستند.

سایت‌های فروشگاهی، فروشگاه اینترنتی و دارای خرید و فروش و مبادلات مالی آنلاین.

لذا ضمن اینکه به مشتری حق می دهیم با شنیدن سایت ۲۰۰ هزار تومانی و سایت ۲۰۰ میلیون تومانی در بازار مکاره طراحی وب گیج شود و بابت این درد، با او ابراز همدردی میکنیم، اما راهنمایی که میتواند تا حدود زیادی مشتری را از سردرگمی نجات دهد این است که گرچه او در طراحی سایت سررشته ندارد اما می تواند به قراینی بفهمد کدام شرکت اعلام قیمت هایش حساب شده و پارامتریک و مبتنی بر سنجش و دارای ملاک و معیار است و کدام شرکت دیگر کیلویی و حساب نشده!

این تیپ شرکت های طراح وب، معمولا همان هایی هستند که بعدا هم به زمان و هزینه اعلامی خود، چندان پایبند نبوده و بنا به هر موضوعی، اضافه زمان و اضافه هزینه تقاضا می‌کنند! بی اخلاقی که متاسفانه امروز در فضای کسب و کار ایران، شایع است!

تفاوت قیمت پروژه طراحی سایت و هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با قیمت سایت ساز و قیمت سایت فروشگاه ساز

انتظار از سایت : تمهیدات و زیرساخت های امنیتی بالا داشته باشد...

طراحی تم : انتخاب از بین مجموعه قالب‌های از پیش آماده اما زیبای اختصاصی سایت‌ساز.

بعد از رفت و برگشت‌ها و اصلاحات، وقتی طرح تم گرافیکی صفحه اول روی فضای وب، مورد تایید مشتری واقع شد، او ۳۰٪ مبلغ پروژه را، پرداخت میکند.

البته صرفا به نیازسنجی از مشتری هم کفایت نمی‌کنیم، بلکه با صرف وقت علیحده، صنعت یا رسته کاری مشتری را هم می‌شناسیم و سایت‌های رقبای داخلی و خارجی وی را بررسی می‌کنیم. نیازسنجی در داده ورزان، یک منبع فرم الکترونیک چند مرحله ای آنلاین است که پرسش های متعددی من جمله محدوده بودجه مدنظر مشتری را می پرسد و نتیجه اش به دست ما می رسد.

اگر فروشگاه آنلاین خود را با یک سامانه فروشگاه ساز اینترنتی که اجازه می دهد با چند کلیک شاپ را در چند دقیقه راه اندازی کنید، طی یک فرم ویزاردی چندمرحله ای، راه اندازی کنید:

زیرا مراودات مالی سایت را حساس کرده و سناریوهای خطای محتمل بیشتری دارند.

Report this wiki page