مفتول گالوانیزه | سیم گالوانیزه نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

Wiki Article

لیست قیمت شرح محصول نمودار قیمت سایر محصولات ارسال به سراسر کشور

معمولاً متریالی که برای تولید مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود، فولاد می‌باشد.

در حلبی ، بر روی آهن ، پوشش قلع بکار رفته است و عمل معکوس آهن گالوانیزه انجام می شود. چون آهن فلزی فعالتر از قلع است و پتانسیل احیاء قلع بیشتر از آهن است و به عنوان کاتد در حلبی به کار می رود و آهن آند می شود. البته در صورتی که پوشش قلع بشکند، خوردگی آهن در زیر این پوشش پیش می رود. علت استفاده از آهن گالوانیزه آهن گالوانیزه ، آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. 

یکی از طرح‌های پرکاربرد و پرطرفدار ورق پانچ ستاره است. در این حالت چشمه ورق، به طرح ستاره در ابعاد و اندازه‌های دلخواه تولید می‌شود.

اگر این ناخالصی‌ها در این مرحله پاک نشوند در مرحله گذر از سولفات مس به صورت لکه‌های سیاه خود را نشان می‌دهند. مفتول تولید شده با لکه‌های سیاه در روند آب‌کاری باعث ایجاد اختلال در صنایع مختلف می‌شود. پس از ابتدا باید چربی‌زدائی و زنگ‌زدائی از سطح مفتول به خوبی انجام گیرد.

میلگرد تیرآهن ورق پروفیل نبشی ناودانی سپری لوله محصولات مفتولی

نحوه ی تولید مفتول گالوانیزه به روش سرد با استفاده از سیستم الکترولیز انجام میشود؛ در این روش ابتدا لازم است که مفتول ها اکسید زدایی شوند و سپس با کمک سیستم الکترولیز، جریان الکتریکی تولید میشود که یک لایه نازک از روی را بر روی سیم تشکیل می دهد.

نمای بیمارستان نخستین تصویری است که در دید بیننده این سازه ثبت می‌شود. طراحی نمای بیمارستان به صورت مدرن و حرفه‌ای می‌تواند تصویری تاثیرگذار از بیمارستان در ذهن همگان ماندگار سازد.

ورق گالوانیزه به دو صورت کلی رول فرم و فابریک در کارخانه تولید می شود:

به مفتول گالوانیزه عنوان اولین مزیت مفتول های گالوانیزه باید به بالا بودن ظرفیت دمایی آن ها اشاره کنیم؛ این مفتول ها در ادامه مطلب برابر حرارت های بالا مقاوم هستند و آسیب نمی بینند.

از طرفی دیگر در هر نقطه از کشور به راحتی می‌توان این محصول را تهیه کرد. بدین‌ترتیب استفاده از مفتول گالوانیزه می‌تواند مزیت‌های فراوانی را به همراه داشته باشد.

مفتول گالوانیزه یا روکش دار با توجه به اینکه قیمت بالایی نسبت به مفتول سیاه یا معمولی دارد ولی با توجه به عمر بالایی که دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد . محل مورد استفاده گزینه بعدی برای انتخاب بهتر فنس می باشد، برای اینکه قیمت مفتول گالوانیزه با روکشدار متفاوت است و هزینه خرید فنس روکشدار بالاتر از نوع گالوانیزه می باشد.

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۱۳۴۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید و در سال منبع ۱۳۷۵ در راستای حمایت از تولیدات برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز سایت منبع در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال ۹۷ شروع فعالیت خود را با نام تجاری فولکا آغاز نمود

در صنایع برق و انتقال خطوط قدرت نیز از سیم سفید استفاده می‌شود.

Report this wiki page