شیفتگی در مورد خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

به طور کلی قیمت همه ی مفتول ها بستگی به نوع مفتول و چگونگی ساخت آن ها بستگی دارد.

سیم مفتول به دو دسته فابریک و غیر فابریک تقسیم می شوند که نوع فابریک از کشش و نازک کردن میلگرد نمره ۶٫۵ بدست می آید و نوع غیر فابریک آن را از تسمه های فلزی تهیه می کنند.

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده‌ای (آنیل شده) است که در اثر حرارت، کربن آن به حداقل ممکن رسیده، بسیار نرم و نفوذ‌پذیر شده است.

مفتول سفید کاربرد زیادی در بستن توری رابیتس دارد. ساده‌ترین موارد به کارگیری آن در ساخت وسایل تزیینی، ایجاد حصار در مرغداری‌ها و سالن‌های پرورش طیور، گل فروشی‌ها و مواردی مانند آن می‌باشد.

محافظت از زمین ها ، باغات و اماکن از جمله منازل مسکونی استفاده از فنس یا توری حصاری می باشد.

نحوه تولید مفتول گالوانیزه سرد بدین صورت است که با روش الکترولز آن را آبکاری می کنند. در روش تولید گرم، سیم مفتول سیاه را در دیگ مذاب فلز روی غوطه ور می کنند که در این روش ضخامت گالوانیزاسیون بیشتر از روش سرد است. سیم مفتول استیل : سیم مفتول استیل در مقابل خوردگی مقاومت خیلی خوبی دارد. این نوع سیم مفتول از سایر مفتول ها قیمت بالاتری داشته و کاربرد کمتری دارد. سیم مفتول سیاه ایرانی

اطلاعات تماس مشاورجهت بازدید از پروژه و مشاوره رایگان لینک منبع همراه با نمونه کالا

گالوانیزاسیون چیست؟ گالوانیزه کردن ورق سیاه به روش گرم را اینجا را بررسی کنید گالوانیزاسیون گرم می گویند. در این روش که از قدیمی ترین روش های گالوانیزه است، فلز پایه باید در دمای ۴۶۰ درجه سانتی گراد در مخزن روی غوطه ور شود تا بین فولاد و روی واکنش شیمیایی صورت گیرد که لایه ای مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی باشد.

با فنس منبع باغی ( توری حصاری) می توانیم باغات ، اراضی ، اماکن مهم و … را مورد حفاظت قرار دهیم.

مفتول‌های گالوانیزه سرد در مقایسه با نوع گرم ضخامت کمتری دارند و همین امر باعث شد خواهد تا در برابر رطوبت مقاومت چندان زیادی نداشته باشند.  یکی دیگر از روش‌های طبقه‌بندی، بر اساس کاربرد است که شامل دو گزینه سیم رابیتس‌بندی و سیم اسکوپ می‌شوند. ضخامت سیم‌های اسکوپ در مقایسه با نوع رابیتس‌بندی بیشتر است. به منظور اسکوپ کردن پشت سنگ‌های گرانیت می‌توان از انواع سیم‌های اسکوپ بهره برد. همچنین سیم رابیتس‌بندی خود در دو جنس مختلف نرم و کلیک کنید گرم وجود دارد. علاوه بر آن به دو صورت گالوانیزاسیون گرم و سرد تولید می‌شود.

این تفاوت‌ها در ویژگی‌های مفتول‌های گالوانیزه موجب می‌شود تا تصمیم گیری و انتخاب میان آن‌ها سخت شود. با این حال بهتر است بدانید که نمونه‌های ایرانی ساخته شده در کارخانه، کیفیت بالا و قابل توجهی دارند.

از طرفی در مقایسه با همتای ایرانی خود در برابر زنگ زدگی، مقاومت کمتری دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به مطالبی که در خصوص انواع مفتول گالوانیزه و روش تولید آن گفته شد، اکنون شما می توانید با آگاهی کامل در این زمینه، و با مشاهده‌ی لیست قیمت مفتول گالوانیزه در سایت شهر مفتول، جزئیات بیشتر این محصول را خریداری نمایید.

Report this wiki page