طراحی سایت فروشگاه

Wiki Article

چرا که معمولا طراح به وضعیت سایت ساز خود و معماری آن آشنایی کامل داشته و بهتر می توانند آن را سئو کنند. 

تیم وب پویا با سال ها تجربه در زمینه تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی، توانسته‌ است در این زمینه نمونه کارهای فروشگاهی بسیاری را با موفقیت به مشتری ارائه بدهد. 

سیستم مدیریت محتوا جوملا نسبت به وردپرس، تنها به دلیل تخصصی تر بودن در استفاده، از محبوبیت کمتری برخوردار است. شاید دلیل اصلی این امر ساده تر بودن استفاده ا وردپرس نسبت به جوملا می باشد.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

در ادامه اطلاعات مربوط به هر بخش را به طور کامل شرح خواهیم داد.

پس از آنکه وب سایت خود را تحویل گرفتید، باید بتوانید به راحتی با آن کار کرده و از پنل مدیریت آن استفاده کنید.

در صورتی که شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و نخواهید که از قالب های دارکوب استفاده کنید. همکاران ما در دارکوب می توانند طبق نظر شما یک فروشگاه اینترنتی را طراحی نمایند. در این روش شما و طراح وب سایت بر روی یک طرح کار می کنید، نظرات و اصطلاحات مورد نظر خود را به وی اعلام نموده تا سایت مورد نظر شما طراحی گردد.

بسیاری از فروشگاه های حقیقی در ارائه سایت منبع متنوع محصولات مشکل دارند. فروشگاه های آنلاین به شما اجازه میدهند که بسیاری از محصولات را در وب سایت پیدا نمایید که در فروشگاه های حقیقی وجود ندارند.

قیمت طراحی سایت با استفاده از دروپال در جدول زیر ارائه شده است. اگر دیدگاه طراحی و تکنیکی ندارید استفاده از دروپال نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا کار را برای شما سخت تر خواهد کرد.

زیرا با استفاده از این قالب‌ها، می‌توان سایتی را طراحی کرد، که امکانات اولیه داشته باشد، اما سریع طراحی شود و ارزان باشد.

بهترین راه حل با توجه به سطح بودجه شما، سطح فنی و زمان تحویل ارائه می دهد.

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت.

قبل از هر اقدامی بهتر است مشخص کنید که چه نوع سایتی برای شما مناسب است سایت های استاتیک، پویا و نیمه پوبا از انواع موارد هستند که در طراحی سایت لحاظ می شوند.

از دیگر ویژگی‌‌های جذاب وردپرس، استفاده از قالب‌های آماده‌ی آن است.

Report this wiki page